просмотров
Eng qimmat global brendlar reytingining tahlili
Dunyodagi hozirgi vaziyatni hisobga olgan holda, yuzta eng qimmat brendlarni ajratib ko'rsatuvchi Global Brands 2020 baholash nashri chop etildi. Birinchi o'rinni Amazon egallab bo'lib, uning narxi 415,9 milliard dollarga teng.
Karantin davrida xizmatlariga talab katta bo'lgan kompaniyalar reytingini yaxshiladilar.
Pandemiya oldidan o'tkazilgan tahlil brendlarning umumiy narxlari 9 foizga oshishini bashorat qildi va hozirgi inqirozga qaramay, bu ko'rsatkich 5,9 foizga o'sdi va bu 5 trillion dollarga teng.
Karantin choralari texnologik tashkilotlarning holatiga ijobiy ta'sir ko'rsatdi. Alibaba, Walmart, JD va Amazon onlayn gigantlarining o'sishi hisobiga savdo tashkilotlari reytingi boshqalarga qaraganda ko'proq o'sdi.
Reytingda Bank of China, UnitedHealthcare, Pepsi, Lancome va TikTok o'z pozitsiyalarini egalladilar. Ommabop video xizmati 79-o'ringa tushib ketdi va Adidas, KFC va Uberni ortda qoldirdi.
Eng yaxshi brendlar reytingi (50-100 o'rinlar)
Eng yaxshi brendlar reytingi (1-50 o'rinlar)
Birinchi o'ntalikka kirgan kompaniyalar:
415,9 milliard dollar bilan Amazon
352,2 milliard dollar bilan Apple
Microsoft 326,5 milliard dollar bilan
Google 323,6 milliard dollar bilan
186,8 milliard dollar bilan viza
Alibaba 152,5 milliard dollar bilan
Tencent 150,9 milliard dollar bilan
Facebook 147,1 milliard dollar bilan
McDonald's 129,3 milliard dollar bilan
108,1 milliard dollarga ega MasterCard
- Amazon - 415.9 milliard dollar
- Apple - 352.2 milliard dollar
- Microsoft - 326.5 milliard dollar
- Google - 323.6 milliard dollar
- Visa - 186.8 milliard dollar
- Alibaba - 152.5 milliard dollar
- Tencent - 150.9 milliard dollar
- Facebook - 147.1 milliard dollar
- McDonald's - 129.3 milliard dollar
- MasterCard - 108.1 milliard dollar
Сообщения из Facebook