просмотров
Sizni Gollivud sahna ortiga kirishga va mashxur kinolarga o’zgacha boqishga taklif qilamiz, u erda aktyorlar improvizatsiya qilgani qo’rqishmagan
“Jonon” (Krasotka)
Richard Gir marjonni Djuliya Robertsga sovg’a qilgan sahnani eslay olasizmi? Aktrisa qo’lini cho’zgan marjonni olish uchun, va Richard Gir to’satdan qutini yopib qo'ygan. Bu ssenariyda yo’q edi, huddi Djuliyani ta’sirlanishi ham bo'lmaganday.
Rim ta’tili
Bu filmda shunday sahna borki, u erda Gregori Pek qahramoni, uni qo’lini huddi “Haqiqat og’zi” tishlab olganday tutadi. Bu aktyor tomonidan haqiqiy improvizatsiya edi, va Odri Hepbern ta’suroti munosib chiqgan.
Tundan tonggacha
Djordj Kluni o’zining ashadiy bo’ydoq statusida hazil qilishni yoqtirar edi, faqat real hayotda emas, balki kinodaham. Masalan, “Tundan tonggacha” kinosida, Salma Hayek qahramoni uni kuraklariga yotkizganida, oyog’ini ko’ksiga qo’yib, o’zining quli qilib olishi haqida aytganida, Djordj o’z javobini improvizatsiya qildi “Rahmat, lekin men oldinlari ham uylangan edim” deb.
Cho’qintirgan ota
Eng esta qoladigan sahnalaridan birida, Vito Korleone tobutchi Bonasere bilan suhbatlashadi, va mushukni tizzalarida ushlab turadi. Aytishlaricha mushuk kadrda ssenariya bo’yicha paydo bo’lmagan - mushuk syomka sahnasida sandiroqlab yuradi, va Marlon Brando shunchaki uni qo’liga olgan.
Yog’du
«Djonni esa mana!» — bu jumlani Djek qahramoni aytadi, vannahonasiga eshikni bolta bilan yorib. Sahna belgili bo’lib qoldi, haqiqiy improvizatsiya bo’lishiga qaramay: aktyor bu jumlani Djonni Karson tele-shousidan olgan, u o’z shousini shu jumladan boshlaydi.
O’tda yonmas
Kinoni har bir muxlisi, asosiy yovuzini nobud bo’lish sahnasini yahshi eslaydi, uni Alan Rikman o’ynagan: u tushinadi, uni rejasi barbod bo’lganini, o’zi esa bino tomidan pastga uchayotgan bo’ladi. Ma’lum bolishicha rejissyor aktyorni 6 m balandlikdan havoli matraslarga tushirib yuboradi yashil ekran ro’parasida, u buni kutmagan vaqtda qiladi - shuning uchun ham barchasu shunday realistik ko’ringan.
Murtadlar
Djek Nikolsonni yana bir improvizatsiyasi. Uni qahramonini Di Kaprio qahramoni bilan suhbatini sahnasini olganda, Nikolson birdan to’pponchani oladi, bu bilan Leoni qo’rqitib. Lekin Di Kaprio bilan bekorga hamma qoyil qo’lmaydi: kutilmagan emotsiyalarni o’z foydasiga ishlatishga muaffaq bo’ldi, va sahna ssenariydagidan ham ko’ra yaxshiroq chiqdi.
Teminator 2: Qiyomat kuni
Shvartsenegger qahramoni unchalik yahshi suhbatdosh emas, shuning uchun ham aktyor ssenariyni yahshilamoqchi bo’lgandir. “Menga ta’til kerak” jumlasi keyinchalik shundan so’ng ommalashib ketgan, uni ssenariydan topa olmaysiz, bu Arnoldni improvizatsiyasi, va rejissyor Djeyms Kemeron uni ohirgi versiyada qoldirishga qaror qilgan
Tarjima mashaqqatlari
Sofiya Koppolani shu kinosini ko’rgan bo’lselar, demak Bill Myurrey va Skarlet Yohansson bilan yakuniy sahnani eslasangiz kerak. Ssenariy bo’yicha qahramonlar bir birini quchoqlashlari kerak edi, lekin boshqacha chiqqan: Myurrey birinchi Skarletni qulog’iga nimadir shivirladi, so’ngra ular hattoki bir birini o’pishdilar.
Aqlli Uill Hanting
Robin Uilyams improvizatsiya qiroli bo’lgan, chunki unda komedik-shoularda chiqish tajribasi katta. “Aqlli Uill Hanting” kinosida u Mett Deymon qahramoniga o’z marxum hotini haqida aytib beradi, unda ichak bilan muammolar bo’lgan, va ba’zida havoni ham buzgan, bir kuni esa shu tovushlarda o’zi o’yg’onib ketgan.
Uilyams bu hikoyani bir zumda o’ylab topdi. Aytganday, faqat Deymon kulmagan: siz shunga e’tibor berishingiz mumkinki, tasvir biroz sakragan, shu epizodni olgan operator ham o’zini kulishdan tuta olmagan.
Leon
Gari Oldmandi qo’lidan ham yahshi improvizatsiyalar keladi. Ayniqsa “Leon” syomkasidagisi yanshi esda qolgan: Uni Matilda otasi bilan suhbati haqiqiy improvizatsiya bo’lgan, suhbatdoshni asabiylashishiga qaratilgan edi. Bethovenga muhabbati haqida hikoya ham bir zumda o’ylab topilgan. Bundan tashqari, har bir dublda aktyor yangi hikoyani aytib bergan
Karib dengizi qaroqchilari
Djonni Dep - Djek “Chumchuq” kapitani obrazi ustidan ko’p ishlagan va eksperiment qilishdan qo’rqmagan. “Qaroqchilarni” ikkinchi qismida “Chumchuq” raqsi va uni yer ozi bankachasi haqidagi qo’shig’i aktyorni haqiqiy improvizatsiyasi bo’lgan. Shuning bilan unga bir nechta mashxur iboralar tegishli, ularni ichida “Ufqga suzib ketamiz” va ritorik savol: “Sen ishqilib, xaram hodimi emasmisan?”
Сообщения из Facebook